När jag blir stor ska jag inte bli en sådan som skriver sammanfattningar. Jag tror jag skulle förvirra mer än informera.

Det känns skönt att vara hemma, och lite extra roligt i och med att det är snö. Magiskt!

Igår var jag och flumspelade volleyboll (man kan inte säga att det var särskilt seriöst) med några andra, och det slutade med att vi satt i en lägenhet och kollade på ett avsnitt av Top Gear där de hade byggt egna husvagnar. Det var… intressanta designer.

Jag skulle under hemresan till Storuman förklara för I en film jag ville se. Jag kläckte ur mig något i stil med ”det handlar om en pojke som är på ett skepp som sjunker, och han och en tiger är de enda överlevande och de är i en livbåt”, då jag faktiskt egentligen inte vet så mycket mer. Hon frågade om det var en barnfilm. Det är det inte. För att klara upp vad det egentligen är kommer här trailern. Jag tycker att filmen ser intressant ut i alla fall. (Och jag är småsugen på att läsa boken som filmen är baserad på.)

Lämna en kommentar